Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

PRice Of FriendShiP =(

Btw, talking about friendships, i have a new story to tell you... mari dekat sikit..

last few days, ada la kawan aku sorang ya... lamak x jumpa.. tetiba jak ya sms aku... ngajak ku keluar... pelik juak nak.. nya madah mok ajak aku g teman nya jumpa kawn... so aku setuju la... Pergi la kamek orang ke satu kompleks sukan. Tempatnya dirahsiakan atas faktor2 keselamatan. berborak la kmk org berdua... jumpa kawan2 dia.... ramai jugak.. pastu dia belanja ku makan kt gerai tu. (nama gerai turut dirahsiakan). Lepas tu, aku padah mok balit kolej. ny anta ku pulang kolej.

nak dijadikan cerita, selang bbrp hari, dia ajak aku keluar lg sekali. Pusign2 town. Mulanya, aku mmg curiga akan tujuan asal dia ajak aku keluar... ye la... tetibe je ajak kite keluar. Lepas tu, dia tny aku tahu x mane2 area kch nie... aku jwab tahu la... lalu dia bw aku ke satu tempt.

katenya, kt tempat tu aku boleh jumpa banyk kawan. hurm... aku pun terpikir jugak... tempat ape tu... lg pun aku bukan kenal sangat ngan orang2 kat sini... hati aku rs lain macam...mula mengesayaki sesuatu yang x baik.. Nyata, telahan aku mmg tepat.. korang nk tahu dia jak aku pg ke mana????? bukan clubbing... tp nk ajak aku join m*m.. aku bab2 mlm nie, bukan x nk join, tp, ada sesetengah m*m nie modus operandi deorang, just nk kaut untung je..... lepas dapat untung, blah mcm tu je...

nasib baik la aku nie berpengalaman jugak dlm bisnen jenis mcm nie.. bukan semua bisnen yg mcm nie, menipu.. tp yang nie, terang2 terangan..

kepala aku mula ligat mencari alasan un utk tidak memasuki premis berkenaan.. mencipta satu cerita yang tragis untk melepaskan diri. Aku mmg tahu sangat psl m*m tu.. aku da wat kajian... mmg rs bersalah... tp, sapa lg nk selamatakan kite kalo bukan diri kita sendiri,,, kan...... aku buat story some of my friend in peninsular had a car accidents. im desperate to do this. aku x mahu digunakan oleh pihak lain untuk tujuan mencari kesenangan...

so, selepas kau menceritakan "kisah" tragis, aku berjaya memujuk kwn aku spy menghatar aku pulang ke kolej.. aku pun pulang la ke kolej. Otw balik ke kolej, hp dia asyik berbunyi... bnyk sms masuk... mybe dr upline dia kot... suruh pujuk aku.. i guess.. but, its possibly happened.

Yang buatkan aku terpikir, sanggup kawan aku tu mempergunakan aku untuk kesenangan dia?? membuat onar atas dasar persahabatan??? Mmg aku x sangka.. rupe2ny ada udang di sebalik batu... padan la dia x kisah nk bawak aku kemana2... sanggup keluar duit tuang minyak... rupe2nya.. dia ngah wa investment dan mengharap untuk mendapat return... yess.... big return.. tp aku dah menggagalkan rancangan dia.. sorry.. but i don't want any body to take opportunity's on me...

Try korang put ur self in my condition. whats r ur reaction and action??? just follow ur friends wants, or against it due to your own freedom??

Any ideas?... comment?

p/s: tak sanggup dipergunakan... =)

Congrats to nikk's younger sister.. Even she get 3Bigmac and 2 Coke, its ok.... try little more harder.. ok.. lamak sik nangga nikk adam... sms pun sik... hurm....

Comments (0)