Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

PRice Of FriendShiP =( (Part 2)

well, setelah aku berjaya menangkis serangan ( aku rasa la), tetibe pagi tadi kawan aku tu mesej lagi sekali. Bertanya khabar akan keadaan aku.. Aku x reply. Maybe dia masih mengharap lagi pada aku untuk tunduk kepada kemahuan dia.. Tidak.. Aku tidak mungkin akan terpengaruh.. I harap aku mampu uteuk menempuhi semua ini.

Tapi kan, x pelik ka... Ada orang sanggup memperguakan persahabatan untuk sekadar mencari kesenangan... X rasa bersalah ka??? rasa berdosa jauh sekali.. Mun rasa berdosa, tak kan dia buat mcm tu kan... mempergunakan orang lain untuk kesenangan diri sendiri... hurm....

Betapa rendahnya dia memandang dan menilai erti persahabatan.. Bukan x boleh ajak kawan join, tapi, use proper way la. Bgtahu terus terang.... nie tak... main redah je... dia x tahu ke perasaan kita nie??? dia maybe la desperate untuk melepaskan tekak dia je kan... tapa memikirkan akan akibat dan kesan terhadap sekeliling. MAaybe ada jugak motif balas dendam kot.. Kan dia dah kena, so dia pun nak libatkan orang lain jugak kan.. polisi kalau aku dah kena, dia pun mesti kena..

By hook or by crook, aku mesti ajak dia.. (dalam hati insan itu).. at least nk cukupkan downline kot... maybe dia dah ada mangsa lain... dan aku adalah yang terakhir untuk dia melengkapkan senarau downline dia... so dia boleh naik pangkat... kan...... pastu leh la dapat ribuan ringgit hasil 'usaha' dia selama ini ...

ok la... dah la cite nie... kalo ada, TT update part 3 pulak ek...

Gud luck kepada semua yang sedang menempuh exam... Chayok... Gambatte =)

Comments (4)

hehehe..kannn...i noe wat happen..gLuck xam sok..boh like hal ya k!

aik... online... paduhal... aku perlu log in ka masa mok comment tek???

pok bila ko balit shah alam?
gney exam?

exam ok... baru jak abis tek... 30 nov kali. mun sik 1 disember... ya la tek... kelak mun ada apa2, aku padah ngan kau k...