Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Finally....

Tepat jam 3.30 pm tadi, tamatlah segala kekusutan yang bersarang di hati aku, dia dan kawan kawan. LAst paper bah... tu jerk.... GKP 1073 Pengajian Warisan dan Budaya ( Cultural and Heritage Studies)... Last paper for this semester bagi saku la... orang lain aku tak tahu la pulak..

Semester depan masih ada.... Tapi x tahu la berape kerat member yang aku kenal tinggal kat unimas nie. I hope next semester will be my final... And then, waiting the graduation invitation latter from my university. UNIMAS.

Sekarang nie kau dah melekat kt seseuatu nie.... selalu sangt perasaan nak main tu ada... main main.... main dan terus main... DotA le.... korang ni jangan pikir bukan2... men game kmputer la... sampai pagi hari pun masih main lagi... x pe... nnt bile dah balik kg, kite tukar pulak ke game yang lain.... Emperor...

Dan masih lagi dalam topik yang hangat dibincangkan sekarang.... about friendship... pasal yang dulu tu kite tutup cite ekk.. nie bukak bab baru... Tiada persamaan watak.
Kisahnye begini... tadi sebelum aku turun exam,, ada la aku bersembang nagan kawan lama aku.. lebih kurang mcm nie la perbulan kamek orang tadi.. TT merujuk kepada tuan pny body, YY merujuk kepada kawan TT

TT: rajin nampak...
YY: x de la. biase je.. wei, ko pg x makan-makan malam nie?
TT: (muka pelik)... ha... kt mane??? sape buat??? x ada kena ajak pon..
YY: la.... ye ke.. (muka berkerut)... deorang x ajak ko ke?
TT: x de pun... x pe la... dah org x nk ajak... kite nk wat mcm mace kan.
YY: (musykil).. ish.... x kan x ada kot...
TT: laa... wat pe aku nk tipu... ok la. YY, aku nk siaop jap.. sat g aku nk pg exam
YY: ok2... gud luck...

pas tu TT pg la exam.... pkuol 2.05 pm exam lewat... Heran.. mala jak exam mula ahe... mun pkul 2, 2.05 mula, mun 2.30, jam 2.35 mula... mesti ada angka 5 kali mun mok start exam kali... (huh)... Feng Shui kot... ngeh nghe nghe

Pas abes exam. TT on hp..as usual TT will shut off his hp during examination. pas onkan hp, masuk la sms.. lebih kurang mcm nie la..

"TT (my name), nak join km x mkm kat taman kate mlm ni pkl 8. "

Tt pun terdiam.. terharu pun ada... at least ada jugak orang ajak.. TAPI.... cube fikir, kenapa setelah TT bersembang ngan kawan TT, si YY tu tadi, baru sms nie masuk ke hp TT?? Invitation nie datang akhir selepas TT berbual tadi.. PAdahal si YY tu dah tahu lama dah... geng2 @ kroni2 dia pun dah tahu lama dah... TT nie bukan la x baik dengan organizer tu, tapi.. TT nie engkar/ingkar.. x suka kena arah wat tu eat nie.. tu yang TT mcm against sket ngan organizer tu..

Mangajak TT pergi selepas didesak oleh orang lain... ape motif semua nie??? Terdesak sebab didesak.. Terpakse sebab nk jaga air muka... mcm tu la kot.. kaannnnn....

X pe la... eh... dah la tu.. TT nak wat keje sket nie..
da da... jumpa di post akan datang ek....
TT cayang kowang cemuer... =)

Comments (0)