Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Balik Kampung (edisi malas nak update)



Akhirnya, selepas seminggu aku dah balik ke rumah nie, baru sekarang ada ide nk update blog. Petang tadi aku telah balik ke kampung sebelah mak (Gambar atas). Kampung tu mmg best. Suasana nyaman, tenang, dan sejuk je. Sbb rumah kt tepi sungai. Teringat mase kecik2 dulu, selalu mandi kat sungai tu. Masa dulu, air sungai tu jernih. Tiap2 hari jernih. Tapi tu dulu la. Sekarang dah keruh. Mmg dah keruh sangat.

Ptg tadi aku turun ke sungai tu. Saje2 je maninjau kembali memori lama.. So untuk korang, aku telah snap bbrp gmbar. Tu je yang mampu aku kongsikan. Teringat kenangan masa bebudak dulu.. aku mmg nakal.. suka sangat mandi sungai.


nie lagi bbrp keping gambar.. sekitar kawasan kejadian.. Pokok buluh nie tempat kitaorang (aku ngan sepupu) buat akrobatik terjun ke dalam sungai..





Mmg lama dah x tgk keindahan alam semulajadi.. So, aku terus mencapai hp dan terus mengambil beberapa kpg gmbar. Korang tgk ek..



 
Ok la... setakat nieje ek... len kali jumpa lagi.. Da da




Comments (0)