Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Aku Cedera Parah.....

Sekian lama nya blog ini tidak mendapat sentuhan ajaib jari-jemari ini. Akibat dari kekurangan berita untuk disampaikan jepada anda semua.. Ha ha ha..

Sesuai dengan tajuk entry ini sila baca tajuk kt atas tu), aku baru-baru ini telah tipimpa satu kecelakaan. Baru je berada di rumah, tapi macam2 dah berlaku. Kan sekarang nie aku sibuk dengan persiapan perkahwinan kakak aku. Biasala mak.. Macam-macam nak kena buat. Itu, ini, situ sini, ha ha ha. Tu yang sibuk sikit ek.

Ruang depan rumah telah selamat diubahsuai. Telah mendapat sentuhan jari jemari ini. Wa ha ha.. Aku pun pelik macam mana la  mak aku leh berik kepercayaan kepada aku untuk mengetuai bala tentera mengecat ( 3 orang je) bagi mengecat semula (repainting). Warna asal ialah kuning raja.. Tapi lepas tu ia bertukar kepada Oyster Grey. Aku tukang cat je, so aku tak terlibat dengan pemilihan warna.

Nasib baek la just ruang depan ngan belakang umah je kena cat. Semua bahagian luar. so, kira-kira seminggu la (tolak sabtu ngan ahad) , siap la sudah... Bahagian dalam rumah, macam dulu. Earth colour. Back to natural.

Berbalik kepada tajuk asal, tangan aku luka a.k.a cedera parah.. Saje je ayat thriller sket. Al kisahnye macam nie, aku nk simpan duit kt dalam kabinet. Aku bukak la pintu kabinet tu, tapi tak la bukak besar-besar, sekadar celus tangan je. Tapi, memang malang tak berbau. Tangan aku telah terkena bucu cermin penutup kabinet tu. Teserlahlah daging putih, kemudian disusuli dengan titisan darah merah mengalir...



Kat sini, aku letakkan gambar, kesian aku.... Tapi Dahlia buat tak tahu je,,, Dahlia... ooo dahlia... mana ko..... TU je la kisahnye.... Sekarang nie dah mula sibuk dengan persiapan perkahwinan. Nanti aku update pasal kawen ngan bambar sekali ye.

Ok la.. Nanti aku upload lagi gambar kenduri kawen ok.. =)

(aku x ada motif kenapa boldkan nama dahlia tu)

Comments (0)