Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu
Salam Maal Hijrah, Selamat Tahun Baharu 1431H.

Aku x mo cite pasal tahun baharu. Sebab semua dh maklum. Aku nk cite kt sini pasal ape yang aku nk cite la.. Korang just bace je ok. Nak komen, sila baca hingga habes.

Minyak dah nak lagi 5 sen.. Aku guna Ron95 je.. Hahaha. Walaupon naik 5 sen, full tank aku dh naik ke 40 hengget dari 38 hengget.. hahaha .. nmpk sgt aku pakai kete kecik je kan...

Perasaan aku masih lagi macam dulu. Susah nk cakap ape2 sekarang.. Tapi kelamrin, time keje, aku HANGIN satu badan.. Ye.. HANGIN... Mana taknye... perangai mcm ape ke.. Macam la sebelom nie x pernah jumpa..

Tapi satu yang aku pasti... 
Aku Suka Dia

OK... Nasz, kalo x paham, buat2 paham yek.. kepala aku pon tgh pening time buat mende nieh... hak hak hak

SalamRitmaAlam
 
~ismaelzaharee~
p/s: maaf, entry ini tiada gambar

Comments (0)