Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Apa yang berlaku sepanjang 2010? Macam-macam ada

Selamat sejahtera..

Selang 40 minit (jangka masa dari entry ini ditulis), kita akan berganjak ke tahun 2011. Pejam-celik, pejam-celik, tahun 2010 telah pun ditinggalkan dan tak mungkin akan datang kembali. Selamat tinggal 2010.

Kalau NR, buat entry based on bulan, aku pun ada gak entry based on bulan. Bulan dia pakai ejaan, tapi bulan aku pakai nombor.. hahaha.. padahal same je kan...

2010 banyak meninggalkan kenangan, yang manis mahupun yang pahit... Kt sini, IZ akan senaraikan beberapa peristiwa yang berlaku. Tak ada priority case, just apa yang terlintas di fikiran sahaja

Peristiwa yang paling terkesan sekali adalah apabila IZ kehilangan seorang sahabat yagn IZ kenali sejak dari Tingkatan 1 lagi. Lepas habis form 3, dia membawa haluan (bertukar sekolah) Dalam tempoh 12 tahun kami menjadi sahabat, dia mmg agak nakal.. Tapi, ajal, maut, rezeki, jodoh, semua di tangan Allah. Mati itu pasti, hidup insyaAllah. Beliau telah kembali ke rahmatullah pada tanggal 26 Ogos 2010. Semoga roh beliau dicucuri rahmat.

Tanggal 2 Ogos, aku mula bekerja.. Yes... setelah agak lama menganggur. Keje ape? Kt mane? shh... biar-biar dulu... hahaha... Dulu dok umah je, now dah ada ada keje (nie salah satu impian 2010). Dan pada tanggal ini jugaklah,aku bertemu dengan seseorang yang bernama A, yang telah berjaya mengetuk pintu hati aku.

Bulan 3, atau lebih tepat 18 Mac, umur aku bertambah lagi setahun. Hurm... sebenarnya umur aku... hahaha. Mak dh tanya, bila nk kawen, aku cakap paling lewat 30.. Tp mybe 28 kot. Hadoi... fening2...

Sebenarnya banyak lagi... tapi, badan nie x berapa sehat.. So entry nie sependek ini je la,.

Dan the first thing 2011 aku buat is, mengACTIVATEkan balik acc FB aku...

SalamRitmaAlam
~ismaelzaharee~

Comments (0)