Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Aku memang tak pernah faham akan perasaan ini

Salam.

Tajuk yang agak panjang disitu. Kenapa tajuknya panjang? Sebab memang tajuknya panjang macam tuh. So, biarlah la dia panjang. Aku memang tak pernah faham akan perasaan ini. Perasaan yang bercampur baur. 


Kata orang, tak kenal maka tak cinta. Dah kenal, then nak pulak bercinta.. Ini semua pasal perasaan. Satu rasa yang mampu mengubah segala-galanya di dalam dunia.

Berkawan atau bercinta dengan kawan sendiri... Bunyinya seakan ironi, tapi kepada yang menghadapinya, tahu bagaimana menanggung perasaan. Perasaan sayang sebagai kawan dan pada masa yang sama sayang sebagai seorang kekasih.. Mungkin terlalu awal untuk 'declare', tapi sekurang2nya perasaan ambil berat tu masih ada dalam hati.

Atau kita sedar yang kita memang langsung tiada peluang untuk menjadi seseorang yang istimewa disamping si dia. Tapi asalkan dapat melihat raut wajahnya, itu sudah dikira mencukupi.

Tapi aku masih tak lagi faham kan perasaan ini.
Dan satu yang aku tahu dan pasti:
AKU memang sayang kamu sampai bila-bila. Mungkin kamu tidak sedar akan perkara itu. Mungkin untuk memiliki kamu adalah mustahil, tapi sekurang-kurangnya, izinkan lah aku menjadi temanmu di alam mimpi. Itu sudah cukup bagi aku.

Aku Sayang Kamu.
Dan aku sedar akan hakikat itu
Kerna aku tidak mungkin akan memiliki kamu.

SalamRitmaAlam
~ismaelzaharee~

Comments (3)

woooshh!! jiwang gak ko ni.. hehe

Sangat bagus memang saya mungkin akan mendownloadnya. Terima kasih

NAz: entah la... dulu aku mmg x mcm nie.. Now, berbeza.. tambahan pulak, dia hari2 ada depan mata aku...

Anon: nk download ape?