Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Dahlia! Aku pun ada la....

 
Posto! Posto!
 
Surat Akuan Bergraduat
Slip Keputusan Peperiksaan Akhir Semester
Selamat......
Korang mesti tertanya2 kenapa tajuk entry ini sedemikian rupa..Hanya Dahlia yang mengetahui,.
Eh Dahlia, aku pon ada la,.... ko ingat ko sorang je ke yang ada mende tuh (surat akuan, dll).. wahaha.. Sebenarnya, saje je aku nie... Tak nak kalah dengan dahlia.. Mane boleh beb... Surat dah sampai, surat jemputan konvo je belum sampai lagi nieh. Tiket??
Tiket belum beli lagi. Maybank ada masalah sistem kt bahagian Visa. So, aku x dapat nak beli online. Ces... Labahau sungguh, terpaksa la aku meminta pertolongan dari sahabat aku.. Tapi sampai sekarang, masih belum beli-beli lagi.. Urh.. dahlia mcm mane ek??? Dahlia, demo doh beli ko tiket? Bape hb demo terbe? he he he.
Sekarang nie, hati dok tengah tunggu surat jemputan untuk konvo pulak. Bile la agak-agaknya akan sampai? Hurm.... Duit kena standby Rm160. Kena byr yuran konvo... Hadus... Terbang melayang la duet itu... Rm100 untuk yuran graduasi, and the other Rm60 for jubah rent fee. huh... nang suka makan duit student la tok.. kih kih kih
Aa... sebelum terlupa, aku sekarang nie, buat part time job... as a tuition teacher... Ha ha ha ... unbelievable, ye la... aku tok nang sik mok jadi cikgu... My mom always push me to be a teacher,.. but... i refuse... BUkan tak nak, tapi aku riso, aku tak mampu nak mendidik anak bangsa. Tanggungjawab tu berat. Bukan senang nak jadi cikgu wei...
Ok la,,, nie templates baru.. Saje je tukar-tukar..
Nak tido dah. Harap dapt mimpi2 yang seronok, best, dan happy..
Ok... cau cin cau....

Comments (0)