Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Aku Perlu Membuat Keputusan

Ewah.... tajuk mcm gempak je kan, bukan ada ape2 pun.. cuma aku ni masih belum membuat keputusan. Keputusan bile nak balik ke kampung halaman. Yes... Perak Land of Grace. 
Final exam habis 27 April 2009. Tapi tiket masih belum beli lagi.Kalo beli lambat, takut x ada plak seat nnt. Hurm,, Tapi yang manjadi masalahnya sekarang, aku x sampai hati nak balik kg sebelum 'dia'balk kampung. Siapakah 'dia' itu?? Biarlah menjadi rahsia aku. 
Aku mengaku aku mmg sayang 'dia'. Bukan kekasih, bukan kawan.. tapi lebih dari tu. "dia' begitu istimewa. Gelak tawa, gelagatnya sering mencuit hati aku... Tak sah kalo dalam sehari aku tidak melihat kelatah lucunya..
Hurm... tgk la macm mane nnt. Mlm nie nk tepom mak. tny pendapat die mcm mane. Kita dgr pendangan orang lama2 ek..

ok la sampai sini je.. Len kali jumpa lagi..

Comments (0)