Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

ngokk ngek...

ha ha ha...

Malam tadi ada event sayembara puisi dan lagu patriotij kt CTF 1.
majlis dah nk habis.... organizer (kolej seroja) ada la buat kuiz trivia.
hadiah dia reload celcom rm10. ada 5 keping so ada 5 soalan..

samapi kt soalan ke berape aku pun tak ingt. tp lebih kurang mcm nie la soalan dia.
Jika tun abd rahman dikenali sebagai bapa kemerdekaan, Tun Mahathir pula dikenali sebagai....
aku dengan bangga tersu angakt tangan sebelum soalan habis dibaca... petugas yang tukang pilih audien unutk menjawab soalan tu da tunjuk kt aku. sbb aku org 1st angkat tangan. aku pun ready la nk jawab... tapi alih-alih, boleh dia pg kt audien lain.... audien tu pulak kawan aku... frust aku...

tp kawan aku jawab, bapa pembangunan... kuang kuang kuang..... salah
aku pun terus pg amek mic dan menjawab Tun M bapa wawasan.... kah kah kah... salah jugak.... aku konfiden nk jawan bapa permodenan, tapi ada 2 3 jpk kolej aku bgtahu Tun bapa Wawasan.... ha ha ha...

Lucu siot.... malu pun ada..
X pe.. nntkan kemunculan saya pada malam ambang merdeka UNIMAS 2008...

Comments (2)

hidup fadil!
sori xsmptlah tgk ko jd mc mlm ambang kemerdekaan.huhu
jgn lupa jemput aku beb

kik3...wat lawak jek ko ni..."bapak wawasan...??? kik2, 1st time aku dngor...aku adr jawapan lagi best...Tun M tu sebenarnya Bapak...Bapak...Bapak kepada Dato Mukhriz...kar3...lawak tol, ingat aku yang berebut jwb kuiz kat f6 dulu...ehee