Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Kenapa Ek?

Hari ini bermula seperti biasa. Walaupun aku lewat bangun, tapi, aku gagahkan diri ini inutk pergi mandi.... Sebelum mandi, sempat lagi tgk hp. Ada sms. Aku baca.... Ermmmm... pukul 6 lebih mesej tu di hantar... biarla......

Kenapa ek???
Kenapa orang yang kita sayang, sanggup memperlakukan kita sedemikian rupe?? Ye la... Mcm dah x ada benda lain dak dicakap kan.... asyik-asyik pasal orang ke-3. Jumpa malam nie. orang ke-3, jumpa mgu depan. pun orang ke-3. Dia x rimas ke??? Dia x risau ke perbuatan dia akan melukakan hati aku ini????

Kenapa Ek???
Kenapa hati dan perasaan sukar dimengertikan??? Mungkin orang seperti aku kena bersedia untuk di tolak (rejected) oleh sesetengah yang mengatakan bahawa diri mereka itu hebat...
Mungkin.....
Tapi tidak mengapa... Kalau itu yang mampu membuatkan orang yang kita sayang bahagia, apa salahnya..... sometimes the person that you love didn't realize how much you loved them...

What a wonderful world....
Bila masa dan ketika yang paling bahagia akan menjelma???
Bila masa dan ketika yang paling berharga akan muncul?
Bila masa dan ketika yang paling mempersonakan akan tiba???

adakah aku bersedia unutk menghadapi semua masa dan ketika itu???

Desir pasir di padang tandus,
segersang pemikiran hati.....

Tapi, mungkin aku akan menemuinya di masa lain,
masa akan datang,
kerana perjalanan hidup ini masih panjang,
terlalu banyak onak dan duri perlu dilalui,
yang bakal mematangkan diri unutk menghadapi dugaan yang maha hebat.

~FeelThePain~

Comments (1)

hey man!come on!be strong!watever u do juz believe on urself and anything happened u also ave to believe maybe it have their own reason..We will find the happiness!!Ko berpegang pada kata2 ni dil "semakin susah kita untuk memperolehi sesuatu maka semakin susahlah kita utk melepaskannya"..Come on dil..Tuhan itu bukan utk menyeksa kita tapi memberi dugaan kepada kita utk menilai sekuat mana kita..JUz be strong man!!