Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Betul ke Aku ramai kawan?



Hurmm.... Betol ke??
Ada ke yang sudi berkawan dengan aku nie... ye la.... rupa sik la kacak... tp kiut... (perasaan eh).. Berkawan biar beribu, bercinta biar satu... boleh pakai ke pepatah nie sekarang... ada jugak yang jenis bila sms, x berhenti-henti main sms, bila call, x nak jawab... apa salah aku??? bukan sekali korang buat aku mcm nie.... tp ada la yang betul-betul tahu dan faham erti persahabatan.. Mungkin bagi sesetengan orang, isu ini merupakan isu yang remeh.. tapi, life without friend like trapped in time space... ha ha ha.. ape la pepatah english yang aku pakai nie....

kawan ada bermacam jenis kawan. Ada yang kawan kemana-mana sahaja kita pergi. Ada kawan yang muncul sewaktu deorang susah sahaja... Ada yang muncul tanpa diundang.. eee... seram.... dan ada yang langsung tak muncul-muncul

Bila sembang bab perasaan, uols jangan tak tahu,, ada jugak pesen yang jatuh hati ngan kawan-kawan sendiri.... Macam mane tu ek??? boley ke...... sendiri mok ingat la....

Kawan makan kawan.... bukan tolong makan makanan kawan... ada jugakk.... bile kita beri kepercayaan 110% kat dia, tetiba dia kena sampuk ngan unsur-unsur aper entah, dia boleh back stabbed kt kite balik... perghhh.... mmg pedih... mcm pernah rase je... he he he.... anyway, jangan beri kepercayaan 100% kepada kawan. walaupon kita dah kenal bertahun2, setidak-tidaknya ada yang boleh dan ada yang tidak untuk dikongsi bersama.... Betol tak uolss???

Depan kita mulut bukan main manis lagi.... tapi kat belakang.... ,c, g****ng. C****A. ko rasa la.... ko ingat aku nie tak tahu sape ko yang sebenarnya???? depan si dia, boleh la ko tipu.... tapi aku tahu rahsia terbesar ko.... Aku tahu siap aengkau yang sebenarnya...... Aku kesian melihat nasib sia dia yang tertipu. Bukan aku nak msuk campur, tapi aku serba salah..... Kalo nak berterus terang, takut dikatakan busy body. Tapi, aku kasihan melihat si dia. Di perlakukan sebegitu cara...... Mungkin satu hari nanti kebenaran akan terbongkar jua....

Minggu depan, minggu konvo... Yeeeyyyyy... jumpa balik semua kawan-kawan lamya yang bakal bergraduat sesi kali ini.. tahniah.... i love uols... aku sayang kamu.... Nak bagi bunga???? mybe tak mampu.... sebab financial tgh semput... almaklum la.... kita kan pelajar extend. Pelajar extend juga dikenali sebagai pelajar exchange... boley ke gituuu?????

aku bersyukur sangat-sangat sebenarnya sebab dikurniakan sahabat dan kawan-kawan macam korang semua... pelbagai kerenah dan ragam... Bermula dari lapangan permainan, kawan semasa tadika, dicampur pula kawan semasa sekolah randah dan menengah, dicampur lagi kawan masa bekerja sementara tunggu result masuk ipt, dan sekarang, kawan-kawan dalam ipt... Fuhhhh.... mmg banyk.... ada yang masih ada, dan ada yang telah menyahut seruan Illahi... Tapi walau apa pun dugaan dan rintangan yang mendatang, akan aku hadapi... biar payah, biar jerih,, Semua itu dari Illahi.. Dari Dia kita datang, pada Dia kita kembali....

Kau sayang semua kawan-kawan aku....

Comments (0)