Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Citer serba serbi


















Skarang ni masuk minggu pertama bulan jun. Masih dalam cuti semester. Hurm… aku rs mmg malas nk keje.. nk spend time kt rumah je..

Ari tu ada nun mut mut sms aku. Ajak g ipoh. Emn boling. Dia kata ramai yg join..so aku pun setuju la…. Aku pun pg. Kta org jumpa kt Jusco Bowl.. Aku ngan Amy pegi sekali. Aku amek dia kt ipoh..

Aku igt ramai la yg dtg. Rupe2 ada la orang. Aku, Amy, Nun, Janet.. tu je.. AS ngan Azimi x dpt dtg sebab ada aral melintang…. Ape lh wat.. Dah x ada rezeki deorang nk jmpa ngan ktorang..

Nie sket cite pasal kursus pengacaraan MAKUM kt UUM yg aku kena pergi on 19-22 Mei 2008. Well, aku dr Ipoh naik bas pukul 10 pagi. Beli la tiket bas KKKL. Igtkan naik bas KKKL. Tapi kena naik bas tambahan.. Hampeh tol la.. tapi x pe.. demi kurusu tu, aku harus pergi,,, chewahhh.. =)

Sampai la Shahab Perdana dalam pukul 2.30 ptg kot. Nek l bas mara liner ke changlun.. Depa da tunggu kt sana nk amek aku.. Partner aku, Dian bertolak dari Seremban.. Kita org x pergi sama2. almaklumla, kan da cuti sem. Lgpun, dian th LI skarang. Chayo dian.

Da sampai UUM, Aziman greet aku. Dia niey org kelantan. He he he.. Nice looking guys =). Mase chek in bilik siap kena amek gmbar lagi.. he he he almost famous la aku kt sana.

Pas pendaftran, aku chek in bilik. Ktk org diletakkan kt Kolej Tradewinds.. Aku stay sebilik ngan budak UMS, Mr Bomb.. larik…. St g mesi dia meletopppp… he he he.. He very nice.. baik.. well, x ada communication problem between us..

First nite, biasala,, ice breaking.. padahal, more to sesi berkenal-kenalan.. kira berfoya2 la tu.Time tu au, jumpa jumie, raja, amin, ramai lagi la… Urusetia pun best2. Nang sporting, lucu, and most important sekepala.. x de la kekwat. Dian smpai UUM lewat.. around 8.++ pm. X pe. Sampai2 terus makan, erus join ice breaking. Abis ice breaking baru pg register kolej.

Sepanjang 2 hari kursus, mmg bnyk kawan aku dapat.. Ni ha,, mamat UMk (universiti Malaysia Kelantan) si alif, time FesTARI MAkum dia ada, time masum kt UM pun dia ada, kt UUM nie pun ada gak muke dia. Ho ho ho…

Kepada semua peserta kursus, aku mmg seronok dapat jmpa ngan korang semua. Happy to make new friend.. Ni ada satu cite. Nama budak tomei ni Zaim. Budak UDM. Firs time kta org jmpa, terus mesra.. mcm da lama kenal pulak… dia tu lagi muda dari aku around 19 y.o umur dia… mmg muda… kta org very close kt sana… banyak la peristiwa lucu yang berlaku semasa kursus tu.. mmg best… x rugi and berbaloi kt org pergi sana …

Ni some of picture yg sempat aku upload untuk tatapan uols.. he he he ok la.. ni ada bnyk keje yang aku kena buat…
Jmpa lagi ek.. dada
Kepada zaim, qeqe, mirul, aidil, jumie, amin, member-member group 3, adha, husni KC, azam, liyana, miela, aziman, wali, fahmie, suhaili, dian, bomb, es, is, bell, semua2 la, mg seronok jumpa korang semua… aku harap nnt dapat jumpa korang lagi.. Mmg best..

See you soon
~MFNY~

Comments (3)

keje ke yop?

Hey dude...
How ur u doing now?
Keja ke?
bestnya....ble belanja aku nanti..:)

ko kerja apa pok?