Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Bestfriend

Awak.. 
Awak ade bestfriend tak? Mesti ade kan? Best la awak. Ade bestfriend, ade kawan baik. Awak beruntung, awak tau tak?

Awak..
Bestfriend awak tu baik tak? Mesti dia best kan? Dah nama pun bestfriend, mesti la best. Ye tak? Ape la kte ni. Huhu.. Bertuah awak dapat bestfriend yang best, awak tau tak?

Awak..
Ape pengertian bestfriend pada awak eh? Bestfriend awak gembira tak bila awak ketawa? Bestfriend awak sedih tak kalau awak menangis? Bestfriend awak ade tak dengan awak bila awak perlukan dia? Eh, mana lebih elok, bestfriend yang sama jantina atau berlawanan? 

Awak..
Kite pun nak ade bestfriend juga. Tapi kte agak 'serik' nak anugerahkan gelaran tu pada sesiapa. Sakit taw kalau bestfriend 'buat' kat kte. Dah la kte ni jenis mudah serik. Trauma + fobia kte jadinya. 

Awak..
Tapi kan, kte ade ramai kawan. Yang baik ade. Yang 'kurang' baik pun ade. Ade yang suka kte. Ada juga yang tak suka. Ade yang berkata2 dengan niat membina. Ade plak yang berbicara untuk membinasa. Tapi kte rasa selagi kte jadi kawan yang baik untuk dia (dia, dia dan dia-dia yang lain), persahabatan tu takkan harmful pada kte kan? Kte harap camtu la.

Awak..
Kte tak ade ape2 kriteria khas untuk melabelkan kawan. Tak perlu best untuk jadi bestfriend. Tak payah jadi yang terbaik untuk bergelar kawan terbaik. Cukup lah awak kawan dengan kte, dan kte ni adalah kawan awak.

Ape-ape yang terjadi, saya tetap sayang awak, awak, dan awak..

Comments (0)