Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Pengsan JAp =)

Hu hu hu... going back to hometown bring me lot of memories... Hurm... loking at sourrounding, make me feel close to nature... Sometimes teringat balik memori lama... time sekolah dulu kan... main2, mandi palong kat sawah, maen guli, kejar2... mmg best.. teatu korang pun ada favorite games mase kecik2 dulu... sesekali tengok bebudak sekarang maen, mmg mengimbau nostalgia... ( ada kaitan ke tajuk ngan post nie?)

Ari tu sebelum aku terbang balik ke kg halaman, aku sempat berkunjung ke rumah one of mu tutor... Miss Hazel... Makan-makan... Time nk balik tu, aku nmpak le ada bebudak main soccer kat padang becak... ha ha ha,. half naked.. x pakai baju,, main dengan lumpur... dalam becak padang yang dah rupe mcm sawah tu... tp mmg best... sempat gak tgk bebudak tu maen,.. deorang pon sporting jugak...

Tadi, kt umah aku, ada la 6 orang anak saudara.. fuh.... angol palak.... ya la... semua hebat2... macam2 ragam... suasana maacam rumah kenduri pulak... ruih rendah... ada yang tukang buli orang, maen tolak2, ha ha ha.... yang laen jadi mangsa... tukang menangis je... aduhh..... mula2 tu mmg pening kepala sket..... tp skung nie da ok da.... nasib baek ada panadol... kan.....

hurm.... baru je kena gelak ngan adik aku yang hampeh tu.... huh.... mmg hampeh tol la.... kan.....

ok la... TT nk layan anak buah jap,,, nnt TT update lg ek..
lg 1, pasal trip tu, TT akan update gak... mybe dalam masa terdekat,,,

Cau cin cau..

Comments (0)