Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Berjaga di pagi hari

Skarang nie jam kt hp aku menunjukkan pkul 0317 am... hurmm.... mata x bleh nk pejam... draft utk asgmnt environmental Dimension da siap... esok leh la distribute kt group member. ha ha ha... Next week akan jd minggu ter'bizi'est sepanjang life kau kt unimas nie... ape ndaknye.. semua kena settelkan mgu depan sbb.... Im going home for Hari Raya eve... he he he... Asal mmg x nak balik.. tp hati nie kerap meronta2 untk balik.. lagpun, tiket pun affordable.. he he he..

Dh lama x jmpe family terutama semua anak2 buah aku kt kg tu... ada brape org ek semuanya??? kejap aku bilang... 1..2...3.. dah enam org anak buah aku rupe2nye... he he he,..,.. paling kecik baru 2 bulan lebih.. NUr Aqilah MAhsuri... nama yang diberi oleh bapaknye...

berbalik kepada life aku skung niey...ok la kot...stabil... Ha ah... the best part is, im keep loosing weight... especially during fasting month... learn to say NO to nasi... but, kadang2 aku bedal jugak... Tp aku nmpk la sket perubahan... AKu nie plak jenis yang mals nk timbang berat.. Nnt2 la. Bile dah timbang, n aku dah dpt result, aku akan inform kt korang semua..

Aku rs cuit raye nie akan menjadi satu turning point kt aku.. Pasal ape... biarlah rahsia.. Umur dah meningkat. Tp belum tua lagi ek... Time to think about the future,.. tgk la nnt. ape akan terjadi time cuti raya nie... SUPRISED...

Lepas raya ada 3 minggu lg kuliah... Time to present and submit all assignment done by me and my group member.. Hurmmm kak ya, revision week and study for the final exam... Haaaaaaaaaa.. after that, holiday breake... The best part ever after when being a student... HOLIDAY.... hoorayy...

ok la.. TT nak sambung wt keji sket... kul 4 kang nk prepare untk sahur. he he he... Mkn ngan sheri kt umah dia... TQ sherii.. TT ada sms alex tadi, td x reply.. nk ajak sahur sama... PAsni kita update invitation tadi ek.. he he he

Da da..
TT sayang semua... Muahhhh =)

Comments (0)