Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Benciiiiiii...

Ko, kalo ko nk mintak tolong aku, mulut bukan main manis lg ek.. tp bile kt belakang aku, mulut mcm c*L**a. Padan la hubungan ko x kekal lama.... mmg patut pun.... ko igt diri ko tu sape??? diva ke??? ko igt ko famous, orang suke kt ko la kan????Eh,,.... mai sini aku nk bagtahu kt ko kalo ko tak tahu.... bukak telinga luas2.... Ko jangan la mimpi nak berjaya kalo perangai mcm s**l. Mengampu no satu.. x pernah nk appreciate ape yang ada dan ape yang diberi orang.. lg satu, hentikan la perangi meminta2 ko tu... kalo nk, beli la sendiri ok....

igt tu.... jgan rasa diri tu hebat.. ko x akan berjaya kalo x ada orang yang sanggup mengikut ke hulu, ke hilir.... PAK TURUT.. ko igt ko siape??????? Blah la woi... Lepas nie, sikap berhati-hati menjadi keutamaan besar,,, dan... Masa perlukan aku, ko dtg, merengek... mintak tu, mintak nie... bila aku x dapt penuhi ape yg ko nak, huh.... ko ckp bukan-bukan...

bukan sehari dua aku kenal ko... dah lama... tp perangai masih tak berubah-ubah... mcm b***h, wei, sedar la, awak tu dh tua.. ok... aku pun malas nk amek peduli apa yang ko nak buat lepas nie, ape yang ko nk cerita kt orang ramai,cerita la... mmg itu perangai ko kan???? silakan. stand on your stupidity... kalo ko rs ko yang batwul, mane2 la... x kuase aku nk layan orang yang tak tahu nk mengaku salah sendiri even dah terang-terang mmg ko yang salah... Masih nk menang.. pas tu buruk-burukkan orang lain.... bagus ke perangai ko macam tu????

aku nie bukan sekali kena mcm nie, dh bnyak kali... dah tahui dah.... bagia ku, aku x salah... so, kalo aku lawan balik pun.. buang masa, tanaga je... biar la... barpa banyak dia nk bercerita pasal aku kt org ramai, bairla... lgpun, aku x rugi ape2.. habis2, orang akan tny aku balik... betul ke ape yang dia dgr.... terpulang... nk percaya, korang percaya... x nk sudah.... Dan aku bukan jenis yang suka buruk-burukkan orang.. x ada masa aku nk buat cm tu... tak kuase...

ok la tu... cukup2 la TT lepaskan geram Tt kt bnlog yang x bersalah nie,.... he he he
ok la smue, TT nk off dulu.... Selamatt....

TT sayang semua ... muahhhhh =)

Comments (3)

dil awat ni bro.wat happen to u?jgnlah mcm tu skali..juz relax k..watever people did to u juz be calm coz ada balasan tuhan padanya..aku da rasa suma tu dil..cth masa election jer dil..apa org buat kat aku pas2 lepas election dia dpt balasannya..so kita redha jer but jgn smpai the other people take advantange on us..

z, ko tahu kan... aku ie jenis yang susah unutk berkata TIDAK tambah2 lagi if ada org mintak tolong.... mmg dah tabiat aku... even smpai menyusahkan diri, pun x ape... serik..... biar la dia dgn dunia dia. mals aku nk layan.... nasib aik aku nie jenis org yang sabar.....

i been there fadil:)wpun ksh ku x mcm ko,p..mmg terasa akit org main dr blkng kan:(