Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Kau dan Aku...

Kau dan aku ,adalah satu
Tak kira apa
Segala rintihan aku ,engkau selalu ada
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa
kau dan aku... memang rapat.. Bagai isi dengan kuku.. Kemana asyik berdua je....  Sampai ada mata yang memerhati. Yang tidak senang pun ada. Tapi, biarlah... Apa orang sekeliling hendak kata pasal kami berdua, biarkan... Mulut manusia nie, selagi tak tutup mata, selagi tu la nak berbunyi... Kadang-kadang tgh tidur pun boleh bercakap-cakap...

Tapi sejak kebelakangan ini, kami jarang berhubungan. Sms pun tidak, apatah lagi bertelefon. Iz tak tahu dimana salah dan silap. Nak kata kita orang gaduh, tak juga... Malah, sebelum Iz meninggalkan kampus, kami sempat lagi bertemu buat kali terakhir....
Iz langsung tidak mengetahui apa salah Iz, apa Iz dah buat kat Awak. Tapi perasaan Iz terhadap Awak tak pernah berubah walau sedikit.. 
Ketahuilah Awak, saya sentiasa menanti sebarang berita dari Awak..
~akan ke kedah 28.06.09~ 

Comments (0)