Twitter
http://feeds.feedburner.com/AkuPilihJalanItu

Kurang Ajar Betol La Deorang Nie.....

Last Teusaday, aku masuk kelas.. mcm bese la.... kelas tu kelas petang... mase lecturer dok asyik bg kuliah, aku dgr ada suara budak2 gelak kat belakang. Aku pon toleh la... tp aku tak nampak ape yang deorang gelakkan. Sambung concentrate kt kuliah... Kali kedua aku dgr, aku toleh, aku musykil ape la deorang gelakkan nie... Bile kali ketiga aku toleh, baru la aku dapat tangkap, ape mende yang deorang gelakkan sebenarnya/..... Rupe2nye, deorang gelak kt sorang budak laki ni. Budak laki tu tido... Bagi aku. aku x braape kisah sgt pasal mende nie.

Masalahnya, yang tukan gelak tu, budak perempuan.... bertudung pulak tu.... aku terpikir, deorsng ni x tahu malu ke..... buat orang lain mcm tu..... Berkali2 budak tu kena gelak ngan budak pompuan yang kureng cerdik tu..... Aku.....

At least, x yh la gelakkan orang.... nnt tuhan balas lg teruk baru tahu..... Hermmmm

Ok la. nk masuk kelas nie..... sepatutnya mula kul 9.00 am. tp lecturer siap pesan g dia akan masuk 9.50 am.... what a wonderful world =)

Comments (5)

dil apa crita layut sama dgn blog aku ni.huhuhu

sehati sejiwa bah..... ko ada ke kempen hijaukan bumi kita????? aku pny ada... btw, bile dtg unimas???

minggu dpn bro aku dtg..6hb..

perghh... lambt bebeno.... ada yg da dtg mgu lepas taw.... smua kaum krabat ko bw ke??? kaum kerabat mertua pon ekot jgk???

bukan beb..ada yg da dtg?pergh..biar benar..dil bilik ko kosong x?nak lepak bilik ko.hehehe